Wednesday, November 4, 2009

Arsenal vs Alkmaar - Pre match

slm...

jam 3.40 pg nanti(waktu malaysia),arsenal akan melayan kunjungan ronald koeman and co. yg dtg bertandang dlm matchday 4 champion league.Ronal koeman yg mempunya rekod tanpa kalh berhadapan wenger sudah pasti ingin meneruskan pencapaian tersebut.Perlawanan terakhir koeman menentang regim wenger ialah pada knock-out stage 06-07 yg berkesudahan kita tewas agregat 2-1...

Arsenal yg tgh on-form sekarang pasti mahu melayakkan diri ke pusingan kalah mati secepat mungkin..jadi kemenangan mlm ini kan mengesahkan kedudukan kita ke peringkat seterusnya.tempat ke-2 sekurang2nya terjamin...dgn kualiti perlawanan yg ditunjukkan semasa menentang spurs sabtu lalu,aku yakin kita akan menang mlm ni..az alkmaar yg hanya memungut 2 mata setakat ini pastinya mahukan kemenangan utk menghidupkan sisa2 harapan mereka..namun aku positif pasukan kita akan menyelesaikan tugas mereka mlm ni..

Clichy dilaporkan mengalami kecederaan belakang dan out untuk 2 bulan..jadi kieran gibbs akan mengambil alih posisi left back semntara armand traore baru shj pulih dr kecederaan..Rosicky kembali utk perlawanan ini,namun x akan stat 1st eleven.. vela,wilshere,fabianski,denilson,djourou dan bendtner sumenya masih lg dlm umah sakit mengambil cuti emergency..

...............Almunia..............
Sagna-Gallas-Mael-Gibbs
Fabregas-Song-Diaby/Nasri
Dudu-v.persie-Arshavin

aku predict 3-0 untuk arsenal mlm ni..

Astro Ch. 813, 3.40 pg,(live).....

No comments:

Post a Comment