Monday, November 9, 2009

campur je la....

slm....

Hampir seminggu aku x update blog ni..nak menulis pun aku msih lg xde mood..serabut dgn bermacam2 perkara..namun begitu minggu ni tetap ceria dgn double 4-1 dari arsenal...first kat emirates dgn Az alkmaar dan yg kedua di molineux reban serigala..Fabregas semakin menyinar semenjak menjaringkan gol semasa derby match..meneruskan rekod jaringannya di europe dgn 3 gol dr 4 game..skali lg menemui sentuhan d molineux hasil tapping cantik dr v.persie...puas hati dgn keputusan minggu ini..dari segi bolasepak aku mmg gembira..adrenalin sentiasa memuncak...diiringi pula dgn berita MU menerima kekalahan ke-3 musim ini sekaligus memberi laluan kepada skuad kita utk berada di tempat ke-2 dgn kelebihan 1 game di tgn..terima kasih daun keladi...slepas ni minggu interlull...leceh tul..boring la ckit nmpaknya..

exam aku ada 3 paper lg..tapi exam kali ni sgt berlainan dr exam sblm2 ini..lgsung xde smgt nak jwb exam..tp alhamdulillah,stakat 2 paper ni aku msih lg ok wlaupun kdg2 ms dlm dewan tu rasa mcm nak keluar j..kalo blh nak tulis nama je,isi no matrix n then kuar..tp xleh lah wat mcm tu kerana diri ini membawa harapan setinggi gunung everest..so kene buat yg terbaik lah..harap2 resultnya pun baik jgk lah...

Tahniah aku ucapkan kpd kawan aku,Ahmad Syamil Fathi yang telah selamat melangsungkan perkahwinan dgn pasangannya,Nur Liyana Azuddin..bagaikan pinang dicantum2..bukan belah ek..kalau belah terpisahlah ia..he3...semoga anda berdua dikumpulkan dalam kebaikan di dunia dan akhirat,insya allah...ini kes ke-3 kawen 1 batch x silap aku...wah..kawan2 da ramai kawen ni...

اللهم ارحمهما وباركهما وجمع بينهما في الخير في الدنيا والأخرة

kay...membe2 da bising ni nak discuss tafsir..dah lah soalan dekan mmg susah..melihat soalan2 yg lepas membuatkan aku tergamam..patut la dekan jadi dkan..soalan dia mmg kaw2..

Later...

Dengan sentiasa mengingatiNya,mudah2an kita akan sentiasa dirahmati dan diberkati dalam kehidupan kita..Semoga dipermudahkan segala urusan kita dan dikurniakan kebaikan kepada kita...amin....

1 comment: