Wednesday, October 28, 2009

Arsenal vs Liverpool....Pre Match..

Slm..

Dlm masa beberapa jam lagi,skuad arsenal akan turun ke padang dalam misi memburu kemenngan melawan liverpool..Cuma apa yang membezakan match kali ini ialah ianya berlangsung untuk arena Carling Cup..

Arsene wenger,dikenali ramai kerana berani membariskan pemain2 muda dalam memburu carling cup..dan yg paling close skali dlm memburu carling cup ialah final 2007..aku igt lagi masa 2 diaby sepak kepala terry,kegirangan ketika walcott menjaringkan gol pertama arsenal dan kekecewaan ketika drogba memusnahkan harapan young guns untuk memegang piala pada hari tersebut..agak frust jugak krana kitorg berusaha untuk fly kuar dari asrama,mengayuh basikal ke pekan Kuala Kubu Bharu yg tercinta,lepak kat bidayah sampai bergelas2 minum..tapi kalah akhirnya..namun begitu aku tetap bangga menjadi penyokong arsenal dan aku tetap menyokongnya sehinggalah ke saat ini..

Ok,berbalik kpd match malam ni..Samir Nasri akan turun kembali ke padang buat kali pertama untuk musim ini selepas patah kaki akibat dirembat diaby ketika pre-season di austria julai lalu..agak tidak sabar untuk melihat aksinya kembali..adakah beliau akan menjaringkan gol malam ni?sama2 kita nantikan..

Memori 6-3 di anfield pada kempen 06/07 dijadikan sandaran sbg inspirasi ntuk meraih kemenangan pada malam ini..menurut arsene wenger,dia akn membariskan skuad campuran pada mlm ini untuk menentang Pool,dan aku percaya,benitez pastinya akan menurunkan barisan terkuat yg mereka ada..so,skuad campuran junior dan senior arsenal adalah ditagih untuk mengerah sepenuh kudrat dan tenaga malam ni..aku x kisah bape byk gol yg akan dijaringkan,tapi yg penting adalah untuk layak ke pusingan seterusnya..dan no more west ham tragedy..

Barisan jangkaan aku mlm ni:
..............Fabianski...............
Gilbert-Sandy-silvy-Gibsy
Ramsey-Coquelin-Nasri
Bendi-dudu-vela

Bench:aku xleh nak jangka..hwa3..tp hope merida ngan barazite ada..

Wilshere a.k.a Jack Sparrow senchou(baca:kapten) dan traore telah menandatangani borang utk mengorat awek2 nurse dalam rumah sakit arsenal..so x dpt la nak nengok diorg mlm ni..

prediction: it'll be a very very close match..aku predict arsenal menang 3-2..

Gunners till there is no football..

AstRo Ch811 - 29 Oct - 03.40 am - Arsenal vs Liverpool (Live) ...

No comments:

Post a Comment