Tuesday, October 27, 2009

Umah Terbuka Madam Sera...

Slm..

Kembali semula ke rancangan….xde pape pun..he3..ok2..Dlm post kali ni aku cuma nak letak gambar yg masa kitorg g umah terbuka Madam Sera ari tu. Rumah madam ni kat kawasan nilai 3 kat taman desaria.Masa mula2 madam ckp kwsn umah dia ari tu cuak gak aku nak g umah dia..ye lah,tkut2 makan langsat je,tp rupa2nya aku da penah sampai da kawasan umah dia dulu.Masa tu aku g jln2 release tension..Terjumpa plak kwsn perumahan tu.Mungkin itu ialah suratan yg mengatakan aku akan bertandang semula ke kawasan tersebut satu hari nanti kot..he3..kay,layan..kpd kwn2 aku yg x pegi tu,ni ha gmbr kitorg…zasss…


Beria je makan budok ni......


Nasik goreng tu sedap..pedas2 sikit rasanya...mmg puas ati rrr makan..


Ambil gambar ngan pinggan????
Amaran keras...kene senyum bila bergambar...wahahaha....
p/s: gambar ni hanyalah untuk tatapan anda sahaja..so xyah donlod la ek...tq...

No comments:

Post a Comment