Saturday, October 31, 2009

North London Derby - Kasi BBQ itu ayam!!!!!!!!


Slm..
Mlm ni arsenal akan turun ke ashburton grove utuk melayan jiran tetangga yg akan bertandang mmenuhi undangan umah terbuka the gunners...he3..Aku percaya perlawanan ini antara perlawanan yg dinanti2kan oleh peminat2 kedua2 pasukan khususnya dan pencinta bola sepak BPL umumnya..

selepas keputusan yg agak mengecewakan di upton park minggu lepas,para peminat arsenal semstinya menagih ssuatu yg positif dari team kita mlm ni..dan bg aku ini adalah antara saat yg terbaik utk menggembirakan peminat dgn memenangi perlawanan ini..

North london derby bg aku lebih penting dari menentang MU,chesi,liverpoo maupun man.city..masih lagi berbekas dlm jiwa ini kekecewaan di emirates season lepas..mendahului 4-2 hanya untuk bolos 2 gol pada minit2 akhir..hampir gila aku dibuatnya malam tu..kegembiraan menyambut gol keempat robin van persie dikecewakan dgn silly mistake dari defender..smoga dgn kehadiram abang mael akan membantu team kita dlm mengekang asakan dr team cap ayam pd mlm nanti..

Luka modrik,lennon ngan defoe dikhabarkan tidak akan bermain mlm ni gara2 terjatuh tersepak tunggul di taman permainan awam kat london..jd striking force mereka akan berkurangan sdikit..namun apa yg perlu diambil perhatian bg aku adalah pete kerauch..rekod golnya menentang arsenal sms bersama dgn liverpool sdkt sbyk merisaukan aku..namun begitu aku yakin defend kita ada solution utk kerauch ni..

Pakcik wenger kata arshavin adalah "man in charge" mlm ni dlm operasi membakar ayam semasak2nya..aku sgt brsetuju bahwasanya brader savin ni mmg ada umphh!!bole buat gerakan2 berbahaya dlm sekelip mata..the little magician from russia la katakan..smoga brader kita ni boleh perform mlm ni..tunjukkan tag 16 million yg tlah kami blanjakan utk anda adalah berbaloi2..bukan mcm pakcik robbie keng yg berjaya memberikan kerugian 5 million kpd pool dlm ms 6 bulan saja..hwa3..

No new injury di kem arsenal selain dri fobianski yg kembali masuk ke wad sakit..rosicky masih lg dlm status was-was..kene bg pakai zaitun mmat ni..namun apa yg menceriakan ialah kembalinya nasri ke dlm skuad..aku nak tgk dia dlm 1st eleven mlm ni..

Gunners till there is no football...

Prediction: Arsenal 3-1 Tottenham....

p/s: dgrnya adebahyor melalut lg dalam paper..x abes2 lg dengkinya kat arsenal...penat pun ad..

No comments:

Post a Comment